آب بندی دیوار سیمانی

آب بندی دیوار سیمانی

دیوارهای سیمانی با گذشت زمان تحت تأثیر عوامل جوی و رطوبت، دچار فرسایش می‌شوند و بسته به میزان حساسیت سازه‌ مربوطه، لازم است هزینه قابل توجهی به منظور بازسازی و مرمت آن‌ها اختصاص یابد.

از آن جا که پیشگیری همواره آسان‌تر و کم‌هزینه‌تر از درمان است، امروزه بسیاری از کارفرمایان به روش‌های رایج آب بندی دیوار سیمانی روی آورده‌اند. در این مطلب ضمن معرفی محصولی نوین در عایق‌بندی رطوبتی سیمان (آب‌بند دوجزئی سهندشیمی) به بیان اهمیت آب‌بندی دیوارهای سیمانی می‌پردازیم.

سهند شیمی تولید کننده انواع چسب کاشی ، چسب بتن و مواد آب بند کننده ساختمانی می باشد. برای سفارش محصولات لازم برای آب بندی دیوار سیمانی به قسمت محصولات سهند شیمی مراجعه نمایید و در صورت نیاز به مشاوره از طریق شماره های 88244976 با کارشناسان ما تماس بگیرید.

هدف از آب بندی دیوار سیمانی چیست؟

رطوبت همواره به عنوان یکی از عوامل مخرب و تضعیف‌کننده المان‌های ساخته شده از سیمان مطرح بوده است. به دلیل وجود ساختار متخلخل و آوندی سیمان، نفوذ آب و یون‌های شیمیایی محلول در آن می‌تواند سبب وقوع واکنش‌های ناخواسته در سیمان و سایر مصالح به کار رفته در دیوار شود و به دنبال گسترش ترک‌ها، فرسایش و خرد شدن قسمت‌هایی از دیوار را در پی داشته باشد.

هدف از آب بندی دیوار سیمانی چیست؟

از طرفی دیوارهای سیمانی به دلیل تماس با آب باران یا نفوذ رطوبت موجود در هوا، به شدت در معرض ایجاد شوره و رویش خزه یا جلبک قرار دارند. در سازه‌ها و مخازن آبی ساخته شده از بتن و سیمان این پدیده بسیار رایج‌تر است و علاوه بر شکل‌گیری واکنش‌های شیمیایی مخرب، سبب ایجاد ظاهری زشت و ناخوشایند خواهد شد.

عایق بندی دیوار سیمانی از ایجاد هرگونه آسیب در ساختار و ظاهر دیواره‌ها جلوگیری می‌کند و طول عمر نماها، مخازن و سازه‌های ساخته شده از سیمان یا بتن را به طرز شگفت‌انگیزی افزایش می‌دهد.

سفارش نانو سنگ نما

معرفی آب بند دوجزئی سهند شیمی

در صنعت از روش‌ها و محصولات شیمیایی مختلفی جهت عایق‌بندی مصالح حساس به رطوبت استفاده می‌شود. انتخاب روش مناسب بر حسب جنس متریال، خواص موردنیاز، هزینه انجام می‌گیرد. در این قسمت به معرفی محصولی نوین، کارامد و مقرون به صرفه در آب بندی دیوار سیمانی می‌پردازیم.

معرفی آب بند دوجزئی سهندشیمی

برای استعلام قیمت و خرید انواع مواد آب بند کننده بتن می توانید با شماره ۰۲۱۸۸۲۴۴۹۷۶ تماس بگیرید و یا از طریق لینک های مندرج در واتساپ برای کارشناسان ما پیام بگذارید.

آب بند سهند شیمی محصولی متشکل از دو جزء A و B است که جزء اول بر پایه مواد معدنی و جزء دوم از رزین پلیمری ساخته شده. انعطاف‌پذیری عالی، مقاومت بالا، چسبندگی زیاد و دیگر خواص منحصر به فرد این محصول آن را بر بسیاری از روش‌های رایج آب‌بندی سطوح برتری داده است.
از آب بند دو جزئی سهند شیمی می‌توان برای عایق‌بندی کلیه نقاط ساختمان اعم از حمام، سرویس بهداشتی، آشپزخانه، تراس و … که در تماس مستقیم با آب هستند، استفاده کرد. مقاومت مثال‌زدنی این محصول در برابر رطوبت و اثرات مخرب آن، افزایش دوام و طول عمر سطوح سیمانی را در پی دارد.
از دیگر خواص این محصول می‌توان به ویژگی آنتی باکتریال بودن و تحمل فشار بالا اشاره نمود که آن را گزینه‌ای بسیار مناسب برای تحمل فشارهای هیدرواستاتیکی حاکم بر محیط‌های آبی قرار داده است.

[aparat id=’CPKzO’]

همچنین بخوانید: آب بندی حوضچه بتنی

جمع‌بندی

آب بندی دیوار سیمانی به منظور جلوگیری از فرسایش، حملات شیمیایی و تغییرات ظاهری مخرب در سطوح سیمانی انجام می‌شود و بسیار مهم است که محصول عایق‌بندی، خود از خواص عالی در برابر رطوبت، فشار، تغییرات حرارتی و عوامل جوی آسیب‌زننده برخوردار باشد.

آب بند دوجزئی سهند شیمی یکی از جدیدترین محصولاتی است که با تکیه بر دانش متخصصان علم شیمی تولید و در بازار مصالح ساختمانی کشور عرضه شده است. استفاده از آب بند دوجزئی از بروز و گسترش آسیب‌های ناشی از نفوذ رطوبت در مصالح جلوگیری می‌کند و سازه را از عملیات بازسازی با مخارج هنگفت در بازه زمانی عمر مفید آن بی‌نیاز می‌سازد.

سوالات متداول:

عایق بندی دیوار سیمانی از ایجاد هرگونه آسیب در ساختار و ظاهر دیواره‌ها جلوگیری می‌کند و طول عمر نماها، مخازن و سازه‌های ساخته شده از سیمان یا بتن را به طرز شگفت‌انگیزی افزایش می‌دهد.

در صنعت از روش‌ها و محصولات شیمیایی مختلفی جهت عایق‌بندی مصالح حساس به رطوبت استفاده می‌شود.از آب بند دو جزئی سهند شیمی می‌توان برای عایق‌بندی کلیه نقاط ساختمان اعم از حمام، سرویس بهداشتی، آشپزخانه، تراس که در تماس مستقیم با آب هستند، استفاده کرد که در این مقاله بصورت کامل شرح داده شده است.

دیدگاهی در مورد “آب بندی دیوار سیمانی

  1. میرباقرب گفت:

    سلام این برای بیرون از ساختمان هم میشه ؟ آفتاب بخوره سرما و گرما ؟ ضمنا قیمتش چنده

    1. پشتیبان سایت گفت:

      سلام جناب میرباقر عزیز .برای کسب اطلاعات بیشتر راجب محصولات سهندشیمی و کاربردهای آنها می توانید با شماره های مندرج (در قسمت تماس با ما) با کارشناسان فروش تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =

سبد خرید