به کمک و یا مشاوره نیاز دارید؟ 52164-021

چسب کاشی و سرامیک

امروزه، چسب‌های کاشی و سرامیک به دلیل داشتن مزیت‌های فراوان، جایگزین ملات‌های سنتی شده‌اند و در نصب پنل‌های کاشی و سرامیک و نازک‌کاری در صنعت ساختمان استفاده می‌شوند. با استفاده از این چسب‌ها (کاشی و سرامیک)، اجرای کاشی‌کاری به شکلی تمیزتر، آسان‌تر و سریع‌تر انجام می‌شود.

چسب‌های کاشی و سرامیک به طور عمومی به سه دسته رزینی، پودری و دیسپرسی (خمیری) تقسیم می‌شوند. یکی از پرمصرف‌ترین انواع این چسب‌ها، چسب کاشی پودری پایه سیمانی است. این نوع چسب از سیمان، پرکننده‌های معدنی و افزودنی‌های پلیمری تولید می‌شود و به شکل پودری در بازار عرضه می‌گردد.

انواع چسب کاشی و سرامیک پودری پایه سیمانی سهند شیمی

در صنعت تولید مواد شیمیایی صنعت ساختمان، انواع چسب کاشی را بر اساس محل استفاده، نوع کاربری و خصوصیات مورد انتظار، طراحی و تولید می‌کنند. این محصولات در تنوع بالا برای استفاده در محیط های مختلف در بازار موجود هستند که در ادامه با آن‌ها بیشتر آشنا می‌شویم.

  • چسب کاشی نرمال پلاس

این محصول اقتصادی یک چسب کاشی پایه ‌سیمانی با نسبت‌های دقیق و مهندسی‌شده است و به گونه‌ای طراحی شده که برای نصب انواع موزائیک، کاشی، آجر، سنگ‌های طبیعی و سرامیک‌های با قابلیت جذب آب در محیط‌های مختلف مناسب باشد.

چسب کاشی نرمال پلاس سهند شیمی یک ترکیب پودری است که به دلیل سرعت بالای آماده‌سازی و اجرا، قدرت چسبندگی خوب، شانه‌خوری مناسب و قابلیت استفاده در سطوح افقی عمودی محیط‌هایی مثل اتاق‌ها، سالن‌ها و سرویس‌های بهداشتی، انتخاب مناسبی برای کاشی کاری به حساب می‌آید.

  • چسب کاشی پرسلان

پرسلان نام نوعی از کاشی با قابلیت جذب آب کمتر از 0.5 درصد است. از آن جا که ایجاد چسبندگی در ملات‌های سنتی نیازمند نفوذ شیرابه سیمان در بافت متخلخل کاشی‌ است، این متریال در چسباندن کاشی‌های پرسلان کارایی کافی ندارند.

جایگزین ملات‌های سنتی، چسب کاشی و سرامیک پرسلان پودری است که از مزیت‌های آن می‌توان به قدرت چسبندگی فوق‌العاده، زمان کارپذیری مناسب، مقاومت بالا در برابر رطوبت، قابلیت استفاده در همه سطوح افقی و عمودی. آماده‌سازی آسان، اجرای سریع،‌ دوام زیاد، کاهش وزن ساختمان و افزایش فضای داخلی، اشاره کرد.

این محصول برای نصب انواع کاشی، موزائیک و سرامیک‌های پرسلان، معمولی و شیشه‌ای در مکان‌های مختلف مانند سرویس بهداشتی،‌ اتاق، سالن، لابی و راهرو طراحی شده است.

چسب کاشی پرسلان به عنوان محصولی کارآمد در نصب سرامیک‌ تا ابعاد ۶۰ در ۱۲۰ سانتی متر بر روی انواع سطوح بتنی، سیمانی و گچی (در صورت استفاده از پرایمر) شناخته می‌شود.

  • چسب کاشی پرسلان فلکس

ترکیبی قدرتمند حاوی افزودنی‌های پلیمری و الیاف پلی‌پروپیلنی است که برای چسباندن سرامیک‌های پرسلان، کاشی و موزائیک‌های معمولی و سنگ های طبیعی و مصنوعی به سطوح عمودی و افقی در محیط‌های خشک و مرطوب طراحی شده است.

وجود الیاف در ساختار این محصول باعث افزایش انعطاف پذیری و مقاومت خمشی آن گردیده است. از مزیت‌های این محصول می‌توان قدرت چسبندگی زیاد، کمک به کاهش وزن ساختمان، زمان کارپذیری بالا، مقاومت در برابر رطوبت و مقاومت در برابر تغییرات دمایی را برشمرد.

  • چسب کاشی استخری

از این محصول برای نصب انواع کاشی و سرامیک معمولی،‌ پرسلان، شیشه‌ای و استخری در محیط‌های در معرض رطوبت دائمی مانند استخر، سونا و جکوزی، مخازن آب، حوض و آب‌نما در فضاهای داخلی و خارجی و کلیه سطوح عمودی و افقی استفاده می‌شود.

قدرت چسبندگی عالی، مقاومت بالا در برابر رطوبت و فشارهای هیدرولیکی، انعطاف پذیری زیاد، آماده‌سازی آسان، اجرای سریع، ماندگاری و مقاومت در برابر تغییرات دمایی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این محصول است.

  • چسب کاشی دو جزئی

یکی از قوی‌ترین چسب‌های کاشی سهند شیمی ترکیب یک جزء پودری و یک رزین پلیمری می‌باشد که برای نصب انواع اسلب، کاشی و سرامیک‌های سایز بزرگ (ابعاد بزرگ‌تر از 60 در 120 سانتی‌متر) در فضاهای داخلی و بیرونی اعم از مکان‌های پرتردد، پارکینگ‌ها، مجتمع‌های اداری و تجاری، سینماها و … طراحی شده است.

این محصول با قدرت چسبندگی بی‌نظیر، انعطاف پذیری عالی، توان بالا در تحمل تنش‌های مکانیکی، مناسب برای نصب کاشی در کف و دیواره‌های گچی، بتنی یا سیمانی می‌باشد. آماده‌سازی آسان، اجرای سریع و دوام بالا از مزیت‌های دیگر این محصول به شمار می‌آید.

سبد خرید